Haber

QNB Finansbank, Migros ve İGA İstanbul Havalimanı

QNB Finansbank, Migros ve İGA İstanbul Havalimanı

 

SAS Türkiye müşterilerinin büyük başarısı

 

SAS müşterilerini küresel düzeyde tanımak ve tanıtmak amacıyla düzenlenen SAS Müşteri Başarı Ödülleri’ne bu yıl SAS Türkiye müşterileri damgasını vurdu. Üç SAS Türkiye müşterisi rekabette

Dört kategoride birincilik ödülü kazanarak büyük bir başarıya imza attı. SAS Türkiye’nin iş ortağı Linktera da Yılın Seçkin İş Ortağı Ödülü’nün sahibi oldu.

 

 

Dünyanın dört bir yanındaki analitik yoluyla değişime katkıda bulunan müşterilerin tanınması, tanıtılması ve en uygun olanların ödüllendirilmesi amacıyla düzenlenen SAS Müşteri Tanıma Ödülleri’nde bu yıl Türkiye’deki SAS kullanıcı müşterileri dikkat çekti. SAS Türkiye’nin müşterileri QNB Finansbank, Migros Türkiye ve İGA İstanbul Havalimanı, yarışmada farklı kategorilerde toplam 4 ödül kazanarak büyük bir başarı sergiledi. SAS Türkiye’nin iş ortağı Linktera da Yılın Seçkin İş Ortağı Ödülü’nün sahibi oldu. Müşteri ve iş ortaklarına geçtiğimiz yıl üstün katkılarından dolayı verilen ödüller, müşteri ve iş ortaklarını kutlamanın yanı sıra, onların örnek projelerini dünyaya duyurma fırsatı da sağlıyor. Ödüllerin sahipleri SAS oldu 11-14 Eylül ABD’nin Las Vegas kentinde düzenlenen SAS Explore 2023 etkinliğinde duyuruldu. Etkinlikte birincilik ödülünü kazanan firmalar kendilerini ve çalışmalarını tanıtma fırsatı buldu.

 

4 Müşteri Başarısı, 1 İş Ortağı Ödülü

 

Türkiye’deki SAS müşterileri ve iş ortaklarının kazandığı ödüllerin kategorileri şöyle:

 

  • Yılın Yenilikçi Sorun Çözücüsü Ödülü – QNB Finansbank
  • Yılın Yatırım Getirisi Yıldızı Ödülü (ROI Rock Star) – Migros
  • Yılın Çaylağı Ödülü – Migros
  • Yılın Meraklı Düşünürü Ödülü – İGA İstanbul Havalimanı
  • Yılın Seçkin Ortağı Ödülü – Linktera

 

QNB Finansbank – Finans Bölümünde Göze Çarpan Başarı

 

Türk finans sektöründe yenilikçi uygulamalarıyla dikkat çeken QNB Finansbank, hızlı dijitalleşme sürecinin getirdiği dolandırıcılık vakalarındaki artışa en etkin koruma prosedürleriyle yanıt vermek ve vaka sayısını artırmak amacıyla SAS Dolandırıcılık Yönetimi çözümünü kullanmaya başladı. Müşteri memnuniyeti. Uygulamanın kullanılmasının ardından dolandırıcılık girişimleri etkin bir şekilde önlendi, müşteri memnuniyeti ve banka prestiji arttı. Uygulamanın bir diğer faydası ise manuel iş yüküne yeni bir yük getirmeden müşteri bilgilendirme ve onay aşamalarının artması oldu.

 

Migros – Uygun Fiyatlı İadelerle Sonuçlanan Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi

 

Perakende sektörünün güçlü oyuncularından Migros Türkiye, kampanya verimsizliklerini ortadan kaldırmak, kişiselleştirilmiş mesajları uygun kanallardan iletmek ve sadakat programının etkinliğini artırmak amacıyla birçok pazarlama kanalında kullanılabilen SAS 360 Engage Digital ve Engage Direct çözümlerini kullandı. Uygulamaların kullanımından sonra Money Gold programına üyeliklerde %33, satışlarda ise %40 artış yaşandı. Ticari Kartlar programıyla üyelerin %23’ü ilk alışverişini gerçekleştirerek satışlarda %35 oranında artış sağladı.

 

Migros Türkiye, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi çalışmalarında SAS CI360 modüllerinin sunduğu fonksiyonları aktif olarak kullanarak etkili ve verimli kampanyalar oluşturması nedeniyle Yatırım Getirisi ve En İyi Çıkış ödüllerini kazandı. Migros Türkiye, SAS uygulamalarıyla uygun müşteri gruplarını hassas bir şekilde hedefleyerek onlarla gerçek zamanlı iletişim kurabiliyor ve en uygun kanalların kullanılmasını sağlıyor.

 

İGA İstanbul Havalimanı – Yeni Nesil Havalimanına İnovatif Çözümler

 

Derin müşteri ve yolcu deneyimine sahip yeni nesil havalimanı olan İGA İstanbul Havalimanı, karmaşık bilgiler içerisinde ve çoklu dijital kanal yapısında, doğru kişiye doğru teklifi gerçek zamanlı olarak sunma yeteneğini kazanmak için SAS analitiğini tercih etti. Şirket, kişiselleştirilmiş çözümler sunmak için yolcuların davranışsal, işlemsel ve bildirimsel verilerini analiz ettiği mikro ihtiyaç yönetimi ve otomasyonu uyguladı. İşte tam bu noktada SAS çözüm ortağı olarak devreye girdi. SAS uygulamaları ile farklı kaynaklardan gelen müşteri verilerine dayalı modeller geliştirildi. Yeni uygulamayla birlikte müşterilerine SAS analizleriyle birebir ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunabiliyor. SAS, şirketin üç ana alanda proaktif çözümler sunmasına olanak tanır:

Segmentlere ve spesifik ihtiyaçlara özel kişiselleştirme, davranışsal teklifler ve analizler.

İGA İstanbul Havalimanı, SAS’ın VIYA, ID, ESP ve CI360 Digital ürünlerini kullanıyor.

 

Linktera – Sonuçları Beklentileri Aşan Bir İşbirliği

 

Sunduğu analizlerle Türkiye finans sektörüne değer katan bir şirket olan Linktera, rekabet avantajı elde etmek için ileri analitiklerden yararlanmanın artan öneminin bilincindedir. Karar verme süreçlerini kolaylaştırma, operasyonları optimize etme ve alana özel güçlü bir ürün ve analiz paketi sunarak veriye dayalı içgörülerin gücünden yararlanma yeteneği nedeniyle SAS ile işbirliği yapmaya karar verdi. Şirket, SAS ve iştirakinin beklentilerinin ötesinde sonuçlar elde ettiğini söylüyor. SAS’ın farkını “ürün satışından ziyade kapsamlı bir ekosistem sağlama kararlılığı” sözleriyle değerlendiriyor. Şirketin vurguladığı bir diğer nokta ise SAS’ın sadece son teknoloji analitik çözümler sunmakla kalmayıp, çeşitli etkinlikler düzenleyerek potansiyel iş ağlarını genişletme fırsatları da sunması.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu